Eigenschappen Poly G40-T Elite Service
![](https://magento-prod.kommagento.nl/media/migrated/upload/KommaGo/Vinkje.png)
1-jarige support licentie
![](https://magento-prod.kommagento.nl/media/migrated/upload/KommaGo/Vinkje.png)
Voor Poly Studio G40-T
![](https://magento-prod.kommagento.nl/media/migrated/upload/KommaGo/Vinkje.png)
Meest uitgebreide supportpakket
![](https://magento-prod.kommagento.nl/media/migrated/upload/KommaGo/Vinkje.png)
Vervangende hardware bij defect
![](https://magento-prod.kommagento.nl/media/migrated/upload/KommaGo/Vinkje.png)
Vast aanspreekpunt (Business Relationship Manager)
![](https://magento-prod.kommagento.nl/media/migrated/upload/KommaGo/Vinkje.png)
24x7 telefonische ondersteuning, 365 dagen per jaar
![](https://magento-prod.kommagento.nl/media/migrated/upload/KommaGo/Vinkje.png)
Contact met Remote Technical Support Engineer
![](https://magento-prod.kommagento.nl/media/migrated/upload/KommaGo/Vinkje.png)
Software-upgrade en -updates
![](https://magento-prod.kommagento.nl/media/migrated/upload/KommaGo/Vinkje.png)
Toegang tot online support
![](https://magento-prod.kommagento.nl/media/migrated/upload/KommaGo/Vinkje.png)
Maandelijks gebruiksrapport
Meest uitgebreide technische ondersteuning
Poly Premier Support is de technische ondersteuning van Poly op het hoogste niveau. Met dit contract kunt u dagelijks 24x7 (365 dagen per jaar) rechtstreeks contact opnemen met Poly voor technische support.
U krijgt een vast aanspreekpunt toegewezen die de gegevens verzamelt en rapporteert en u op de hoogte houdt van alle zaken omtrent uw product. Daarnaast is er een remote technical support engineer voor u beschikbaar die eventuele problemen oplost, ondersteuning biedt bij de uitrol van systemen of aanbevelingen doet voor uw organisatie. Indien gewenst, kan Poly maandelijks een rapportage voor u uitdraaien met een overzicht van de gemaakte calls en de gebruikersstatistieken voor uw product.
Ook blijft u met Elite Support up-to-date met de laatste software upgrades en updates. Mocht zich een probleem voordoen, dan neemt u eerst contact op met de technische support agent die de situatie zal beoordelen. Indien nodig krijgt u de volgende werkdag een vervangend model of onderdeel toegestuurd.