Mijn bestelling is al beschadigd of defect bij aankomst. Wat nu?
footerIcon

Mijn bestelling is al beschadigd of defect bij aankomst. Wat nu?

Is jouw product al defect of beschadigd bij aankomst? Neem dan direct (uiterlijk binnen 30 dagen na ontvangst) contact op met onze serviceafdeling via onderstaand contactformulier, telefonisch via 030-6691408 of per e-mail via service@kommago.nl.

Nadat je contact hebt opgenomen, ontvang je een persoonlijk servicenummer én een antwoordnummer. Stuur jouw product vervolgens terug onder vermelding van jouw persoonlijke servicenummer. Door ook het antwoordnummer te gebruiken, zijn de kosten van de retourzending voor onze rekening. Retourkosten die op een andere manier gemaakt worden, kunnen wij helaas niet vergoeden. We vragen je daarom om echt gebruik te maken van het antwoordnummer.

Onze serviceafdeling onderzoekt jouw klacht na ontvangst van het product. Hebben wij het product tijdig ontvangen en is het inderdaad defect? Dan ontvang je zo snel mogelijk een vervangend product of ontvang je het betaalde aankoopbedrag terug.